Schuur in brand in Baarn, sluit ramen en deuren bij rookoverlast

geadviseerd om ramen en deuren te sluiten als ze last hadden van de rook of een brandgeur.

Buren hoorden ontploffingen, mogelijk gaat het om verfblikken die in brand stonden. De schuur kan als verloren worden beschouwd.

Omdat er gevaar was dat het pand in zou storten, kon de brandweer niet naar binnen. Inmiddels, iets voor 23.00 uur, lijkt het erop dat de brand grotendeels onder controle is.

Op het moment dat de brand uitbrak, waren er geen mensen binnen. De oorzaak van de brand is vooralsnog onbekend.

[Image:3080311|Een buurvrouw legde de brand vast met haar telefoon.]

Lees meer...

Deel ons!

Close

Klik op onderstaande knoppen om ons te volgen.